środa, 13 kwietnia 2016

Letni dzień wg Stanisława Mrożka...

W dniach 9 i 10 kwietnia, w Natolińskim Ośrodku Kultury wystawiany był spektakl pt. Letni dzień. Bardzo chciałem go obejrzeć z dwóch powodów. Po pierwsze, lubię Stanisława Mrożka, a po drugie - kręci mnie gra aktorska i klimat tworzony przez Teatr Kontrapunkt. Jak sami widzicie, Szanowni Telewidzowie, powodów by nie odpuścić takiej okazji, miałem sporo. Tym oto sposobem, w sobotę ogodzinie 18:00 wylądowaliśmy z Ewą na widowni.
fot. TK
Nie zawiodłem się ani trochę, bo sztuka zrobiła na nas ogromne wrażenie. Kilka razy można się było zaśmiać, choć patrząc na całokształt i zagłębiając się w jej sens, odnajdujemy głównie ludzkie dramaty. Prawdziwe oczywiście, bo każda z przedstawionych postaci może żyć tuż obok nas. A jak zostało to zagrane? Dla mnie - bomba! Przemili aktorzy ponownie stanęli na wysokości zadania. Efekt był taki, że cały spacer powrotny przedyskutowaliśmy o tym, co na deskach, a i tak czasu nam zabrakło. Intensywnie kontynuowaliśmy jeszcze w domu.

Czego można oczekiwać więcej? Miesiąca maja, kiedy to Kontrapunkt zaprosi nas na kolejny spektakl.
Dziękujemy!
 
 
 
 
 
Stanisław Mrożek
"Letni dzień"
reżyseria: Zbigniew Bogdański
obsada: Paulina Sygnatowicz-Wiesner, Jakub Dowgird, Maciej Maciejski, Krzysztof Kuc

texte et photo par Raphaël

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz