niedziela, 26 maja 2013

Dni Bronowic...

Wczoraj wziąłem udział w imprezie zatytułowanej Dni Bronowic. Dla niewtajemniczonych, Bronowice są jedną z krakowskich dzielnic. Poszedłem tam w dużej mierze w celu porównania tego typu imprezy z tymi, jakie miałem okazję odwiedzać we Francji.




Moje podejrzenia znalazły uzasadnienie. To co dzieje się w Polsce jest niewspółmierne z tym, co na zachodzie Europy. Nie mówię, iż było źle, jedynie skromnie. Napotkałem na konkurs prowadzony przez Straż Pożarną, który polegał na wspinaczce po skrzynkach po napojach. Policja udostępniała swój radiowóz do zwiedzania. Ogólnie większość atrakcji skierowana była do dzieci. Włącznie z wesołym miasteczkiem, trampolinami i innymi atrakcjami.

Nie zabrakło na szczęście sceny i muzyki. Na zakończenie był pokaz sztucznych ogni. O dwudziestej drugiej jednak rejestrowałem go tylko słuchowo z miejsca zamieszkania. Kilka fotografii autorstwa Monique i mego zobaczyć można tutaj >>
texte par Raphaël, photo: Monique

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz