czwartek, 27 grudnia 2012

ZPiT Zawiercie...



Jutro w pobliskim domu kultury odbędzie się tradycyjny, coroczny koncert kolędowy. O ile mnie nogi nie urwie albo coś w tym stylu, to zamierzam się nań wybrać. Podobnie jak rok temu. Miałem wtedy przyjemność uczestniczenia w koncercie ZPiT Zawiercie. Ani kapela ani repertuar kompletnie mnie nie ruszają ale... Było naprawdę super. Zaprawdę fajna impreza i nawet dla kogoś takiego jak ja, bardzo interesująca. Nieważne czego słuchasz na co dzień. Występ na żywo zawsze urzeka, Mniej lub bardziej ale wywołuje pewne emocje. U mnie pozytywne...


tekst... tekst... tekst...
tekst... tekst... tekst... tekst... tekst... tekst... 

texte et photo par Raphaël

3 komentarze:

  1. Zaprawdę rację masz, Raphaelu...
    Występ na żywo rzadko kiedy nie zaciekawia... Chyba, że znajdzie się tu ktoś, kto poszedł na koncert i musiał uciekać?
    żaaba

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Różnie bywa i z różnych powodów można zostać zmuszonym do ucieczki...

      Usuń
  2. myślę że każda muzyka na żywo przyjemniejsza ;-))

    OdpowiedzUsuń