środa, 4 kwietnia 2018

Jak uszyć jeansową torebkę...

Mam taką torebkę/saszetkę na ramię. Jest ona przydatna szczególnie latem, gdy noszę gacie bez kieszeni. Niestety nieraz okazywała się zbyt mała i nie mieściła wszystkiego, co mi potrzebne. Postanowiłem sobie zatem uszyć coś większego. Tak, by mieć zamiennie z tamtą.
 
Na początek zrobiłem sobie projekt, a chwilę później wszyłem już zamek. Później kolejno łączyłem boki i dno.
  
W jednej ściance wszyłem też kieszonkę, bo zasadniczo ta torebka nie posiada żadnych przegródek.
 
No i po przewróceniu na prawą stronę, wyszło mi coś takiego.
 
Na koniec usztywniłem dwa boki cienkim plastikiem, aby torba trzymała kształt. Zamontowałem sznurkowe ucha do paska i gotowe (pasek wykorzystałem od pokrowca do aparatu).
 
Nie wiem jak się to Wam, Szanowni Telewidzowie, podoba ale moje oczekiwania spełnia. Mieści dokumenty, aparat foto, klucze, ćmiki, książeczkę i jeszcze ma luz. Dla lepszego zobrazowania powiem, że spokojnie wchodzą w nią trzy puszki o pojemności 500 ml.
texte, photo et ouverage par Raphaël

2 komentarze:

  1. Od siebie mogę polecić hurtownia dodatków krawieckich/ W ofercie znajdziecie mnóstwo dodatków krawieckich w atrakcyjnych cenach. Są też dostępne wieszaki itd. Sama chcę zrobić tam większe zakupy, bo ostatnio nazbierało mi się sporo zamówień.

    OdpowiedzUsuń