niedziela, 4 marca 2018

Wiesz, Twe serce...

mówiłem o Twojej urodzie
mówiłem, temat rozwinę
podniety jaką Cię darzę
wszystkiego, co ciągle mnie kręci

Twa pamięć, co nie zna granic
i wiedza tak bardzo szeroka
choć młodą jesteś dziewczyną
zadziwiasz mnie tu i teraz

Twe hobby, tak niebanalne
że nie poddajesz się bzdurom
i sięgasz zawsze gdzieś dalej
a ja się uczę nowego

uwielbiam Twój intelekt
Twą mądrość, tak z rzadka mijaną
to, jak idziesz do przodu
w tym świecie niełatwym dla nas

sposoby, jakimi dasz radę
i zawsze sobie dawałaś
choć życie Cię nie pieściło
zdajesz się twarda, jak skała

a jednak miękka i ciepła
dla ludzi dobra, w tym dla mnie
Twe serce, cóż mam powiedzieć?
jest wielkie i bardzo piękne!

szczęściarzem jestem, to pewne
że w ogóle na mnie spojrzałaś
ja bardzo Tobie dziękuję
i pragnę, by było tak dalej
Dorkowi...
Rafał Ratyński
Warszawa 03.03.2018
fot. Grzegorz Dyszlewski

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz