wtorek, 6 marca 2018

Jak uszyć jeansową torbę do wózka zakupowego...

Stary wózek miałem, ale niestety bez torby. Postanowiłem zatem w wolnych chwilach, wieczorami, coś sobie uszyć. By było to mocne wykorzystałem stare spodnie, jakieś ścinki, koszulę itp.
 
Zrobiłem sobie mydełkowe rysunki i zabrałem się za wykrój.
 
Scinki różne, różnorakie, tak by wesoło było.
 
 
I taki oto worek wstępnie uzyskałem.
 
A poniżej wspomniany wózek, w którym muszę jeszcze wymienić kółka (co już kiedyś robiłem >>). Ponadto go podwyższyłem, gdyż był dla mnie zbyt krótki.
 
By mi klapa nie przeciekała w razie deszczu, wykorzystałem prostokąt z jakiejś pseudo skóry.
 
Przyszyłem, a następnie wyrysowałem i wyciąłem półokrągłe wykończenie.
 
Do zapinania służy taki wichajster z jakiejś smyczy od kluczy.
 
Przód worka usztywniłem, a z tyłu doszyłem rodzaj ucha zaczepianego do wózka.
 
Na dno poszedł kawałek panela podłogowego.
A oto efekt końcowy. Jestem zeń zadowolony, bo sprzęt spełnia moje wymagania. Jest mocny i bardzo pojemny. Ma wysokość 60 cm, a wymiary podstawy to 20 x 30 cm.
   
texte, photo et ouverage par Raphaël

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz