wtorek, 28 kwietnia 2015

Przyczepka rowerowa Smyk - cz.6...

Wprawdzie nie planowałem publikacji odcinka za odcinkiem, ale otrzymałem kilka sygnałów, że Szanownym Telewidzom dłuży się czekanie na finał budowy Smyka.

Jak wspomniałem ostatnio, mocowanie za pomocą wkrętów mnie nie przekonało, zatem zdecydowałem się użyć do tego śrub zamkowych. Z uwagi na budżetową formułę projektu wykorzystałem znalezione w garażu. Wprawdzie wymagały pewnej kosmetyki z użyciem szczotki drucianej, ale poza tym, są w dobrej kondycji.
...
Widoczna tutaj guma jest jedną z dwóch, jakie postanowiłem zastosować, by stworzyć antypoślizgową powierzchnię platformy. Przewierciłem deskę, wcisnąłem śruby, przykręciłem i pomalowałem na czarno.
... ... ... ...
Farba miała pokryć również drewno. Początkowo zastanawiałem się, czy dobrze będzie jej użyć pod gumowymi dywanikami, ale prędko stwierdziłem, że w niczym to nie zaszkodzi, a nawet polepszy efekt konserwacji. Maznąłem zatem całość...
... ... ... 
texte et photo par Raphaël

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz