sobota, 25 października 2014

Wernisaż wystawy Anny Weroniki Kos...

Nosił tytuł "Dotknięcia", a udałem się nań wczorajszego wieczora. Co ciekawe, nie ruszając się z fotela, ponieważ jest to wystawa on-line, która dostępna jest od 24.10 2014 do... bezterminowo. Skusiłem się na nią, ponieważ lubię fotografię, a do tego zainteresował mnie sposób, w jaki autorka chwyta świat i chwile.
Nie zawiodłem się ani trochę i szybko odnalazłem się wśród prezentowanych obrazów. Muszę przy tym stwierdzić, że pochłonęły mnie sporo czasu, ponieważ na większość z nich można patrzeć i patrzeć. Autorka prac skupiła się na odbiciach oraz grze świateł i cieniach. Udało jej się uzyskać bardzo ciekawe efekty. Zarówno osoby jak i obiekty prezentują się zupełnie nie z tego świata. Przykładowo odchodząca Alicja ze zdjęcia poniżej, która szczególnie mnie urzekła.
...
Całość wystawy dostępna jest na blogu artpubgalerii. Prócz doznań wizualnych można również nawiązać tam kontakt z organizatorami, a także samą Anną. Polecam.
texte par Raphaël 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz