środa, 26 marca 2014

Zapiekanka z naleśników, mięsa i pieczarek...

potrzebne będzie jajko...
...
do tego cebula i cosnek siekane...
...
mąka, mleko...
...
przyprawy i mieszamy...
...
by usmażyć naleśniki...
...
sztuk kilka...
...
wkładamy w naczynie, na wierzch podsmażone mielone i pieczarki...
...
zdobimy i tak przekładamy...
...
aż do pełna, by posypać serem...
...
pieczemy...
...
i zjadamy...
Smacznego!

2 komentarze:

  1. No, tego jeszcze nie jadlam, wyglada zachecajaco i zapowiada sie na bardzo smaczne danie. Wyglada na lasanie, tylko z grubszymi nalesnikami, moze byc nawet smaczniejsze , dzieki pieczarkom i grubszym nalesnikom. Musze wyprobowac!! Dziekuje za przepis! Pozdrawiam serdecznie:):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heh... Nawet ja sam nie nazywam tych komiksów przepisami ;)

      Usuń

Oferta