czwartek, 13 czerwca 2013

Spotkanie z Mariuszem Kusionem...

Siódmego czerwca miałem okazję uczestniczenia w wieczorku poetyckim, którego głównym bohaterem był Mariusz Kusion. Spotkanie odbyło się w klubie Por Fiesta Club, w ramach cyklu „Szuflandia” a prowadzone było przez Małgorzatę Michalską. W niewielkim wnętrzu panowała sympatyczna atmosfera. Pomagała ona w nawiązaniu bliższego kontaktu i dowiedzeniu się czegoś więcej na temat Mariusza i jego twórczości.

Autor jest publicystą, poetą, animatorem sztuki, prawnikiem i internacjologiem. Swoje dzieła często inspiruje innymi dziedzinami sztuki. Począwszy od tańca, przez muzykę, a na malarstwie skończywszy. Publikował już w Akancie, Szafie, Protokole Kulturalnym i Okolicy Poetów. Nie stroni także od Internetu.

Osobiście poznałem Mariusza na jednym z wieczorków zatytułowanych „Cudowne Lata Poezji”. To pewnie dzięki temu udało mnie się dowiedzieć o ostatnim spotkaniu. Jak się okazało, poeta zbyt wielu osób tam nie znał i bardzo ucieszyła go Moniki i moja wizyta.

Wysłuchaliśmy dość sporo różnorakich tekstów. Były krótsze i dłuższe, mniej lub bardziej poważne. Ogólnie każdy mógł odnaleźć coś dla siebie. Następnie przyszła kolej na prezentację publiczności a konkretnie, napisanych przez nią dzieł. Kto tylko miał ochotę, mógł podzielić się z innymi swoją twórczością. Ja oczywiście wywiesiłem białą flagę, gdyż nie jest to moja dziedzina.

Całe spotkanie minęło w bardzo miłej atmosferze i sądzę, że nikt ze zgromadzonych nie żałuje, iż się nań pojawił. Kilka fotografii znajduje się w linku >>
texte par Raphaël, photo Monique et Raphaël

1 komentarz:

  1. 45 year-old Account Coordinator Glennie Candish, hailing from Oromocto enjoys watching movies like Joe Strummer: The Future Is Unwritten and Hooping. Took a trip to Strasbourg – Grande île and drives a Mercedes-Benz 500K Roadster. zobacz strone www

    OdpowiedzUsuń