czwartek, 11 kwietnia 2013

Wernisaż Lecha Kolasińskiego...



Dnia piątego kwietnia 2013 roku miałem przyjemność odwiedzić Otwartą Pracownię w Krakowie (ul. Dietla 11). W galerii tej o godzinie 19 odbyła się wystawa Lecha Kolasińskiego pt. "Przed". Wraz z koleżanką, która zaprosiła mnie do Pracowni dotarliśmy jako pierwsi. Dało nam to możliwość swobodnego przyjrzenia się pracom młodego artysty i swobodnej ich interpretacji. Z czasem do galerii zaczęły przybywać kolejne osoby. Przyznam szczerze, iż po pierwszym wrażeniu nie spodziewałem się takiej frekwencji, ni atmosfery. Generalnie nie bywam na wernisażach, zatem traktowałem go jako ciekawostkę. Tym bardziej sympatyczną, że zaskoczyła mnie swą formą oraz zaproszonymi nań ludźmi. Wraz z organizatorami stworzyli oni bardzo sympatyczną atmosferę.


Po wstępnym przeglądzie prac Lecha Kolasińskiego (na zdjęciu powyżej), wyciągnięciu własnych wniosków i kilku spotkaniach towarzyskich udało nam się zaprosić artystę do krótkiej rozmowy. Okazało się tym samym, że moja interpretacja jego prac różniła się znacznie od tego, co autor chciał widzowi przekazać. Oczywiście wnioski te są jak najbardziej pozytywne, gdyż dowodzą tego, że odbieranie sztuki jest jak najbardziej kwestią indywidualną. Moje wrażenia pozostają jak najbardziej pozytywne a osoby zainteresowane mogę zaprosić do Otwartej Pracownii. Wystawa Lecha odbywa się tam do dnia 27-go kwietnia, i jak nietrudno się domyślić nie jest to jedyna impreza tego typu. Szczegóły na stronie http://otwartapracownia.com/

obraz... obraz... obraz...
obraz... obraz... obraz...

texte par Raphaël, photo: Monique

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz