sobota, 17 listopada 2012

Xentrix...

Zna ktoś i pamięta kapelę o nazwie Xentrix? Tą klasyczną, brytyjską grupę trash metalową poznałem dzięki wydanej przez nich w 1990 roku płycie „For Whose Advantage?”. Zespół powstał oczywiście wcześniej, bo w roku '85 ale wtedy jeszcze nie dojrzałem do tego typu muzyki. W Polsce nie był chyba zbyt znany ni popularny a w moim otoczeniu o jego istnieniu wiedzieli jedynie zagorzali heavymetalowcy. Ja miałem niebywałe szczęście, gdyż stałem się posiadaczem wspomnianego albumu i to w postaci winylowej. Klasyczny trash w połączeniu z urokiem czarnego krążka to było to! Pierwszy utwór to tytułowy z albumu „For Whose Advantage?”. Dwa kolejne pochodzą z płyty zatytułowanej „Kin”, która wydana została w roku 1992.




texte par Raphaël, musique: Youtube

2 komentarze:

  1. Kompletnie zapomniałam o tej kapeli... a mają świetne kawałki!! pamiętam te płytę... prócz niej była jeszcze TSA i chyba Budka Suflera i kilka innych, ale gdzie teraz są to nie pamiętam ;-))

    OdpowiedzUsuń