czwartek, 9 sierpnia 2012

Wątróbka z kurczaka z boczkiem i serem...

Na specjalne życzenie telewidza dytka36 w dniu dzisiejszym wyświetlam także obraz w rozdzielczości full HD >> proszę bardzo...

ot i większość składników...
 na początek wyjąłem elementy...
 w takiej oto postaci...
 trochę je obrobiłem...
 następnie wziąłem boczek...
 który rozdrobniłem...
 w kolejności, cebula...
 ją poszatkowałem...
 wydobyłem cosnek...
 rozłupałem...
 potasałem...
 dalej, ser na deskę i pociąłem...
 dosypałem doń bułkę...
 pomieszałem...
 pomidor przełożyłem do szklanki...
 zalałem wodą...
 pomieszałem...
 patelnię przyprawiłem...
 wątrobę wrzuciłem...
 cosnkiem popruszyłem...
 wymerdałem i odparowałem...
 szkło natłuściłem...
 serem pokryłem...
 dodałem wątróbkę...
 i resztę sera...
 włączyłem telewizor...
 rozłożyłem, co trzeba...
 wyjąłem na stół...
 pobrałem odpowiednią porcję...
 i zasiadłem do konsumpcji...
Smacznego!

1 komentarz:

  1. Zakładam,że będzie wybornie smakowało!!!!
    Nie pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń