wtorek, 19 czerwca 2012

Zaproszenie, dialog i gra...


Już za dni kilka, konkretnie 23 czerwca odbędzie się u nas drugi w tym sezonie turniej la petanque. Ogólnodostępny, formuła jeden na jeden. W planach początkowo miał to być turniej nocny jednak ze względu na mistrzostwa w piłce nożnej, raczej sensu on nie ma. Dlatego właśnie zapisy przyjmowane są do godziny szesnastej a chwilę później zaczną się rozgrywki. Później, pewnie wielu popędzi przed telewizory oglądać mecz. Każdy spędza czas jak lubi... Tak czy inaczej dziś zawiesiliśmy ogłoszenie:


Następnie zajęliśmy się grą. Powiem szczerze, iż jakoś mnie to wszystko coraz bardziej mierzi. Szczególnie chodzi o atmosferę, która chwilami jest jakaś dziwna. Nie chodzą niektórzy regularnie a jak się pojawią to im się zdaje nie wiem co... Dzisiejsza rozmowa między kolegą a mną:
on:
- będziesz w czwartek ja?
ja:
- ja? ja!
- bo to trzeba zrobić w czwartek
- się zrobi...
- to będziesz, ja?
- kurde! Zawsze jestem, nawet jak pada! Nie tak jak reszta co to im albo za ciepło, albo za zimno, zbyt sucho lub morko...
- dobra Rafał, nie denerwuj się, zagramy?
- jasne, jak spalę.
- to chodź szybko, bo ja później na ryby idę!
- to idź...
- ale ja bym zagrał z tobą.
- ja też ale jak się spieszysz to trudno
- ale ja chcę teraz a ty nie
- ja chcę ale za chwilę, poza tym ja zawsze chcę ale ciebie często nie ma
- no ale wiesz, nie zawsze się chce i nie zawsze można być
- wiem, ale tym samym nie zawsze być znaczy chcieć a już tym bardziej na zawołanie. To, że tutaj siedzę jeszcze mnie nie skazuje na obowiązkową grę z kimkolwiek
- …
- Rafał, nie wadźmy się. Gramy?
- Ja, nie wadźmy, gramy
No i pograliśmy. Osobna sprawa, że dnia dziś nie miałem i co zagrałem, przegrałem. Niemniej fajnie było:

Galeria zdjęćZdjęcieZdjęcieZdjęcieZdjęcieZdjęcieZdjęcieZdjęcieZdjęcieZdjęcieZdjęcieZdjęcieZdjęcieZdjęcieZdjęcieZdjęcieZdjęcieZdjęcieZdjęcieZdjęcieZdjęcieZdjęcieZdjęcie
(kliknij, aby powiększyć)
texte et photo par Raphaël

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz