poniedziałek, 16 listopada 2015

Pstrąg z pomidorem i oliwką...

dwa smakowite pstrągi...
pstrąg z pomidorem
potraktowałem od wewnątrz pieprzem, cytryną i cosnkiem staropolskim...
pstrąg z pomidorem
dalej zabrałem się za sos...
pstrąg z pomidorem
z pomidorów...
pstrąg z pomidorem
które zmiksowałem...
pstrąg z pomidorem
i przyprawiłem. Niestety przesadziłem z pieprzem i w efekcie nie mogłem go użyć w całości. Zabiłbym tym smak ryby...
pstrąg z pomidorem
cebulę wrzuciłem na patelnię...
pstrąg z pomidorem
dodałem ów miks pomidorowy...
pstrąg z pomidorem
oraz oliwki...
pstrąg z pomidorem
całość odparowałem...
pstrąg z pomidorem
i dodałem nieco do pstrągowych brzuchów...
pstrąg z pomidorem
dalej, wraz z ziemniakami, trafiły one do pieca
pstrąg z pomidorem
i po chwili były gotowe...
pstrąg z pomidorem
zasiadłem więc do uczty...
Smacznego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz