niedziela, 7 grudnia 2014

i kwiaty i ogrody...

Szanowni Telewidzowie. Niedawno podjąłem się stworzenia nowego projektu, którego nazwa widnieje w tytule. Mam w związku z nim nieco mniej lub bardziej poważnych planów, jednak szczegółów na chwilę obecną zdradzać bym nie chciał. Nie dlatego, żeby nie zapeszać, bo przesądny nie jestem. Źle natomiast znoszę porażki i jeśli stanie się cokolwiek, co pokrzyżuje moje plany, to delikatnie rzecz ujmując, nie będę tryskał radością. Uznałem jednak za stosowne, by w internetowym świecie poczynić już pewne działania, na które w przyszłości mogę mieć sporo mniej czasu. Taką przynajmniej mam nadzieję.
Powyższe logo prezentuje nagłówek mojego bloga, którego tematyka kręcić się będzie wokół dzikiego i "udomowionego" zielska, a także naszych ogrodów, doniczek i wazonów. Od czasu do czasu będę się doń zapewne odnosił tudzież starał się promować. Na początek, wszystkich zainteresowanych mogę zaprosić pod adres ikwiatyiogrody.blogspot.com, a tych, którym nie żal lubisia, na bukfejsowego fajpejdża. Znajduje się on tutaj >>.
Na chwilę obecną to tyle, choć mogę jeszcze zdradzić, iż wśród tych kwiatów i ogrodów planuję w marzeniach swą przyszłość...
texte et photo par Raphaël

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz