czwartek, 18 września 2014

Agro Show - Bednary 2014...

Impreza zaczyna się jutro (19.09) i będzie trwała do poniedziałku włącznie. Ostatni dzień przewidziany jest jednak dla profesjonalistów. Ja w Bednarach pojawiłem się już dziś, by uniknąć tłumu zwiedzających, przy którym nawet zdjęcia zrobić nie idzie. Z racji tego, że pogoda przednia, to frekwencja zapewne będzie. Kto wie, może nawet ze 100 000 osób się przewinie, co już się na Agro Show zdarzało.
Czego można się spodziewać? Na setkach tysięcy metrów kwadratowych rozmieszczono niezliczoną ilość stoisk. Znajdziecie tam, Szanowni Telewidzowie, zarówno niewielkie namioty, jak i całe połacie parków maszyn. To właśnie one przyciągają najwięcej zwiedzających. Szczególnie laików w tej dziedzinie, takich jak ja. Cóż może być bardziej widowiskowego niż ciągnik o kołach przewyższających człowieka? Może kombajn wielkości domku jednorodzinnego?

Jest tych pojazdów bardzo wiele, a prócz tego cały osprzęt, części i mnóstwo innych rzeczy związanych z rolnictwem. W dniu dzisiejszym napatrzyłem się na nie wystarczająco, a jedyne, czego mym oczom brakło, to atrakcyjnych hostess zwiększających atrakcyjność stoisk. Tę przyjemność pozostawiam już innym, ponieważ ja w trakcie oficjalnego trwania Agro Show nie zamierzam się już na nim pojawiać. Zbyt wielu ludzi na raz...
 
 
 
 
 
 
 
texte et photo par Raphaël

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz