środa, 9 stycznia 2013

Dziś rusza mój sklep...


Rusza prowadzony przeze mnie sklep z koszulkami. Wszystkie produkty znaleźć będzie można w pasku górnym menu, w zakładce "Sklep". 
Na dobry początek proponuję następujący wzór, który umieścić można na kilku wersjach koszulek.



Model podstawowy posiada nadruk na lewej piersi. Oznaczony znakiem "+" charakteryzuje się również napisem na plecach. Na życzenie klienta mogę ponadto dodać napis, który będzie korespondował z logo. Napisy mogą obejmować dowolną treść. Szczegóły w sklepie >> 

Uwaga: wykonane przeze mnie, umieszczone na koszulkach logo są moją własnością i są chronione prawem. Ustawa z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Nie znasz tekstu ustawy? Możesz pobrać go stąd >> 

16 komentarzy:

  1. Ten gość z logo kogoś mi przypomina...
    Czy dostępne są wzory w paski?
    b.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na chwilę obecną w paski niestety nie ma,
      koleżanko b.

      Usuń
  2. Kolega o mnie w ogóle nie myśli:(
    b.

    OdpowiedzUsuń
  3. To co?
    Kopniak w tyłek na szczęście? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kooop poszedł :)

      Usuń
    2. Agik, trza by drugiego kopa, co by mu się równo siedziało, kierownikowi... Wszak, to praca biurowa jest?
      żaaba

      Usuń
    3. eee, drugi to już byłby sadyzm :P

      Niech siedzi na jednym... policzku ;>

      Usuń
  4. Kierowniku,
    jak już będziesz poszerzał ofertę dla zebr, to dla żab też coś zaprojektuj, proszę...
    żaaba

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Logo zebry i logo żaby... Nie ma sprawy, jakieś konkrety?
      Nosorożca też mogę zrobić i mówię to całkiem poważnie.

      Usuń
    2. nie wiem, czy powinnam się obrazić???
      żaaba

      Usuń
    3. dobra
      ż.

      Usuń
  5. Gratuluję :)! I trzymam kciuki :D. Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje i trzymamy kciuki K i M ;-))

    OdpowiedzUsuń