piątek, 30 listopada 2012

Chleb czosnkowy...

Sprawa jest generalnie prosta, a o pieczeniu chleba już kilka razy pisałem. Dość ciekawą wariacją na temat jest pieczywo cosnkowe. Mąki zastosowałem dwie, czyli pszenną i żytnią...
do tego granulowany cosnek...
tekst...
choć robiłem również ze świeżym (wydaje mnie się jednak, że suszony daje bardziej intensywny aromat)...
tekst...
całość oczywiście gnieciemy, wyrastamy i takie tam różne...
tekst...
by na końcu upiec i cieszyć się kolejną odmianą pieczywa...
tekst...
Smacznego!

6 komentarzy:

  1. Fajoski :)
    Od czego są te dziurki na wierzchu? Od czosnku?
    I też mi się wydaje, że do chleba lepszy suszony.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziurki powstały nie wiem od czego.

      Usuń
    2. Dzięki za precyzyjną odpowiedź ;)

      Usuń
    3. Mam oczy, to przecież widzę :)

      Usuń
    4. Ale wolałem podkreślić, bo czasami ludzie widzą co chcą
      albo nie widzą, czego nie chcą...

      Usuń