niedziela, 29 kwietnia 2012

TV...

Czas spędzany przed telewizorem? Hmmm... nie brzmi zbyt zachęcająco a już na pewno niezbyt zdrowo, rozwojowo. Jednak gdy na zewnątrz słota lub ziąb lubię sobie usiąść w prywatnym "kinie" i pooglądać jakieś filmy. Tematyka raczej szeroka a wszystko zależy od chwili, od nastroju, od widzi-misie. Moje "podręczne kino" wyprodukowała firma Samsung. Pasjonaci Sony pewnie parskają śmiechem, ja jednak mam w tym temacie inny światopogląd i robię to samo widząc takich świrów. Koreański producent nie raz mnie do siebie przekonał, posiadam i posiadałem kilka urządzeń tej produkcji. Jestem zadowolony i dlatego też zdecydowałem się na następujący zestaw: TV: LE32C530 i reszta: HT-Z320. Jak na moje potrzeby sprawdza się doskonale...
nadaje się też jako przedłużenie/powiększenie monitora
texte et photo par Raphael

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz