niedziela, 8 czerwca 2014

Oddech miasta - Rafał Rudko - wernisaż wystawy...

Wydarzenie odbyło się w piątkowy wieczór. Był to drugi wernisaż on-line organizowany przez artpubgalerię, w którym wziąłem udział. Tym razem miast fotografii prezentowanej w kwietniu, miałem możliwość zapoznania się z akwarelą. Na jej temat nie będę próbował się nawet wypowiadać, natomiast mogę się z Wami, Szanowni Telewidzowie, podzielić wrażeniami estetycznymi.
Pierwsze, co rzuciło mnie się w oczy to seria tytułowa, która z jednej strony męczy mnie nieco kolorystyką, a z drugiej fascynuje równością. Równością wszystkich przemykających wśród murów. Określiłem to jako kroplę optymizmu, która drąży wielkomiejskie skały.

Osobną część wystawy stanowią pozostałe akwarele, które przeplatają się z "oddechem". One jeszcze bardziej mnie zainteresowały, choć nadal tak do końca nie potrafię określić czym. Na pewno jest tam lubiany przeze mnie minimalizm, nienachalne kolory i pozorna prostota, która jednak zawiera swą głębię. To właśnie spośród nich mógłbym wybrać coś na ścianę. Bez wątpienia miałbym jednak problem, by określić która praca najbardziej mnie urzeka.

Wszystkich zainteresowanych tym, o czym w skrótowo-banalny sposób właśnie napisałem, zapraszam do zapoznania się z wystawą, która znajduje się tutaj >>.
texte par Raphaël 
photo: atrpubgaleria 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz