poniedziałek, 30 maja 2016

Jak zrobić stojaki głośnikowe...

...z prętów gwintowanych. Dlaczego akurat takie, nie wiem. Po prostu urodziło się to w mej głowie i nie miałem wyjścia, jak skonstruować. Głośniki małe i lekkie, bo od kina domowego, zatem stojaki też nie mogły przytłaczać. Pręty wydały mi się dobrym rozwiązaniem, a do tego łatwym w realizacji. Cóż, leniwy jestem z natury...
Jako podstawki posłużyły miseczki, które kupiłem w markecie poniżej 2 złotych za sztukę.
Na początek musiałem wyznaczyć ich środek,
 
by następnie wywiercić otwory, tak aby zmieściły się moje pręty.
 
Następnie przykręciłem je do podstawków. 
Od wewnątrz dorzuciłem jeszcze plastikowe pudełka (po jakiś rybach z tego, co pamiętam).
 
Jako, że bardzo mnie już ta robota zmęczyła, udałem się na spacer. 
Przyniosłem z niego piasek, którym wypełniłem owe plastiki.
 
Teraz pozostało stworzyć wieszaki,
 
poprowadzić estetycznie kable i praca skończona.
 
  
texte, photo et ouvrage par Raphaël

2 komentarze: