sobota, 2 marca 2013

Placki ziemniaczane z serem i sosem grzybowym z fasolą...

na początek obrać pyry...
by następnie je zetrzeć (Zostały mnie same małe, podwiędłe i jakoś tak lipnie szło na tarce. Spróbowałem zatem użyć blendera)...
obraz...
wyszło całkiem, całkiem...
obraz...
podobnie potraktowałem cebulę i cosnek...
obraz...
dodałem ser i jajo...
obraz...
przyprawy oraz mąkę...
obraz...
placki takie koślawe...
obraz...
na patelni usmażyłem...
obraz...
sos z opieńków podgrzałem...
obraz...
i fasoli...
obraz...
doń dodałem (dzięki bea za pomysł)...
obraz...
gotowe już placki...
obraz...
polałem sosem i zjadłem...
obraz...
Smacznego!

6 komentarzy:

  1. Smacznie się zapowiada. :D Mógłbyś tu kobiet nie kusić bezwstydniku jeden. ;)))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taka pokusa jest mobilizacją, by też sobie takie placki zrobiły.

      Usuń
  2. Mniam :)
    Masz jeszcze?
    Placki mogę zrobic, ale tego sosu ni mom.

    OdpowiedzUsuń
  3. Smakowało?
    b.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście.
      Zresztą, mnie wszystko smakuje, co robię.

      Usuń