poniedziałek, 4 marca 2013

Chleb z serem i cebulą...

Upiekłem niedawno chleb serowy. Wyszedł naprawdę fajny, dlatego postanowiłem nieco go wzbogacić. Tym razem prócz sera dodałem również...
cebulę, którą na maśle trza poddusić...
obraz...
zrobić zaczyn drożdżowy...
obraz...
do mąki dodać sera...
obraz...
i przestudzoną cebulę...
obraz...
wszystko razem połączyć...
obraz...
wyrobić dokładnie...
obraz...
uformować i ozdobić...
obraz...
aby w końcu upiec...
obraz...
ukroić se pajdę...
obraz...
no, może nieco więcej...
obraz...
i wcinać (Tutaj wzbogacone suszonym pomidorem i zroszone oliwą w której się on kąpał)...
obraz...
Smacznego!

3 komentarze:

  1. Na dobry początek dnia i tygodnia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nigdy nie jadłam jeszcze takiego pieczywa pieczonego w domu,
    na razie nie spróbuję bo piekarnik mi się...no...zbuntował.
    Także czekam na speca od napraw.
    Chleb czosnkowy robiłeś?I.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bez piekarnika, to trochę lipa.
      Cosnkowy? Nieraz piekłem, bardzo lubię.
      http://raphael-eu.blogspot.com/2012/11/chleb-czosnkowy.html

      Usuń