piątek, 4 maja 2012

Trójmajowy turniej...

W dniu 3 maja 2012 na bulodromie przynależącym do klubu Amicus-Giszowiec odbył się otwarty turniej la petanque. Formuła rozgrywek singlowa, zatem jeden na jeden. Wystartowało dwunastu zawodników, z czego aż dziesięciu jest członkami klubu. Wszyscy zostaliśmy rozlosowani do dwóch grup. 

Pierwsze rozgrywki odbywały się w nich samych, a kolejne, o konkretne miejsca wynikały już z ustanowionych wyników. Pogoda dopisała, a przelotna burza nie przepędziła nikogo z graczy. Udało jej się jedynie zmoczyć część boiska, nad którą nie sięgają już kwitnące obecnie kasztanowce. 
Atmosfera była przednia, humory doskonałe a  przechodnich kibiców sporo. 



Rozgrywki nasze połączone były z koncertem plenerowym organizowanym przez MDK w rocznicę ustanowienie konstytucji. 


W związku z tym można było również zatrzymać się przed jakimś stoiskiem i dać się naciągnąć dziecku na jakiś badziewny balonik. 
Na szczęście, można było zająć dziecko również czymś ciekawszym. 
Nie o tym jednak miało tu być. Turniej był, grał i po raz kolejny się sprawdził. Pierwsze miejsce zajął Heniek, czyli reprezentant klubu Carbon Katowice
Drugie przypadło Andreas'owi a trzecie Gieroj'owi z naszego klubu. Ja osobiście kompletnie nie miałem dnia i wszystkie mecze przegrałem. Bawiłem się jednak świetnie, tym bardziej że po zakończeniu oficjalnych rozgrywek miałem okazję pograć jeszcze rekreacyjnie. Żeby było ciekawiej, to pierwszy raz po zmroku i przy naszym nowym oświetleniu. Wróciłem późno, zjadłem wielki obiad i zasnąłem jak dziecko...

Galeria zdjęćZdjęcieZdjęcieZdjęcieZdjęcieZdjęcieZdjęcieZdjęcieZdjęcieZdjęcieZdjęcieZdjęcieZdjęcieZdjęcieZdjęcieZdjęcieZdjęcieZdjęcieZdjęcieZdjęcieZdjęcieZdjęcieZdjęcieZdjęcieZdjęcieZdjęcieZdjęcie
(kliknij, aby powiększyć)

Galeria zdjęćZdjęcieZdjęcieZdjęcieZdjęcieZdjęcieZdjęcieZdjęcieZdjęcieZdjęcieZdjęcieZdjęcieZdjęcieZdjęcieZdjęcieZdjęcieZdjęcieZdjęcieZdjęcieZdjęcieZdjęcieZdjęcieZdjęcieZdjęcieZdjęcieZdjęcie
(kliknij, aby powiększyć)

krótkie video na youtube...
photo par amie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz