wtorek, 1 maja 2018

Ptasia budka...

Czy ptasia budka o wymiarach 10 x 10 x 12 cm (wewnątrz) będzie wystarczająco przestronna? Nie wiem i mam pewne wątpliwości. Miałem jednak domek od chomika, który zainspirował mnie do stworzenia takiego domku.
 
Sosnową deskę podzieliłem na czworo i skręciłem. By dach nie przeciekał okryłem go plastikiem z torby zakupowej Ikea.
 
Z trzech kawałków listew wykonałem podstawę...
 
 
...i przykręciłem ją do słupka.
Dalej w ruch poszła zielona, wesoła farba.
 
By można czyścić wnętrze zastosowałem prosty zawias i jeszcze prostsze zamknięcie z drugiej strony. Dwa wkręty plus opaska zaciskowa trzymają jak szalone.
 
Na koniec pozostało finałowe malowanie i montaż na parapecie. Teraz już czekam na jakichś mieszkańców. Może trzmiele? Ładnie by się komponowały kolorystycznie.
 
 
Koszty: 
0 pln (słownie: zero polskich złotych) - wszystko miałem w warsztacie.
texte, photo et ouvrage par Raphaël

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz