piątek, 13 marca 2015

Rekreacyjny turniej boules...

...odbył się w ubiegłą niedzielę, ósmego marca. Z okazji dnia kobiet zorganizował go klub Lubońska Petanka, a dedykowany był amatorom. Głównymi bohaterami spotkania były oczywiście panie, wokół których utworzyliśmy rywalizujące z sobą drużyny. Do każdej "kapitanki" wylosowany został jeden lub dwóch zawodników płci brzydszej. Nas facetów było ciut więcej, stąd taka właśnie formuła, że dublet mógł spotkać się z tripletem. Swoją drogą, lubię takie luźne układy nastawione na czysto rekreacyjne spędzanie czasu.
Tym oto sposobem, znalazłem się z Pawłem pod dowództwem pani kapitan Dagmary. Z kolegą grałem już kiedyś w duecie, jednak z koleżanką nie miałem jeszcze przyjemności. W sumie okazała się wyrozumiałą osobą, nie krzyczała na nas za popełnione błędy, ani nie rozstawiała nas po kątach, za co bardzo dziękuję. W ramach tej wdzięczności staraliśmy się grać dobrze, co zaowocowało drugim miejscem, za które zdobyliśmy fajowy, srebrny puchar. Od pełnego zwycięstwa dzieliło nas naprawdę niewiele i gdyby nie dwa błędy w ostatnim meczu, mielibyśmy złoto.

Ostatecznie na podium stanęli:
1. Blanka i Przemek
2. Dagmara, Paweł i ja
3. Marzena i Jarek
Po raz kolejny czas spędzony w Luboniu zaliczam do niezwykle udanych. Spotkanie ze wszystkimi gaczami dostarczyło mnie sporo radości i naładowało pozytywną energią. Super impreza!

Galerie zdjęć obejrzeć można na mojej stronie w bule gram i Lubońskiej Petanki 
texte par Raphaël 
photo: Lubońska Petanka 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz