poniedziałek, 8 lipca 2013

Drugie danie

Załapałem się wczoraj na próbę otwartą spektaklu „Drugie danie” wg Sławomira Mrożka, wystawianego przez Teatr Graciarnia. Niedzielny wieczór, 7. Lipca, godzina dziewiętnasta, Scena Tęcza. Tak, bez wątpienia nie był to czas stracony…

Nie chcę w tym miejscu recenzować, gdyż za krytyka sztuki się nie uważam. Nie mniej swoje zdanie wyrazić mogę i zamierzam. Podobało mnie się! Zarówno sztuka jako taka, jak i gra aktorska, raczej mnie urzekły niż zraziły. Owa próba przedpremierowa bez wątpienia zachęciła mnie by pojawić się na spektaklu. Dodatkowo, to co lubię, to integracja z aktorami. Po tym jak wystawili oni ok. 70% sztuki, mieliśmy okazję z nimi porozmawiać, podzielić się spostrzeżeniami. Tak właśnie uczyniliśmy, co po raz kolejny wykazało różnice w postrzeganiu świata. To, co jedni uznali za marny gadżet, inni (ja) uznali za strzał w dziesiątkę. Tak czy inaczej, właśnie o to aktorom chodziło. Zaprosili nas po to, by usłyszeć uwagi. Tak pozytywne, jak i negatywne…
Fotogaleria tutaj>> 
texte par Raphaël, photo: Monique 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz