niedziela, 13 grudnia 2015

Jak zatkać dziurki w ścianie?

Niezbyt one duże, bo wykonane wiertłem dziesiątką. Niemniej szpecą i dlatego postanowiłem się ich pozbyć. Nie wiem co tam wisiało, ale jeśli była to jedna rzecz, to niezbyt prosto.
Pierwsza myśl, to oczywiście zaszpachlować, ale... Na żółtej ścianie biały gips będzie wyglądał pewnie gorzej niż otwory. By tego uniknąć, trza by jeszcze całość pomalować.
wieszanie obrazu wieszanie obrazu
Zasadniczo to nie czas na remont, więc do zatkania dziurek użyłem takich oto listewek...
wieszanie obrazu
...do których przykręciłem dwa śmieszne haczyki.
wieszanie obrazu wieszanie obrazu
By pozbyć się dwóch dziur musiałem wywiercić trzecią. Brzmi to mało logicznie, ale wyszło nieźle.
wieszanie obrazu
Odpaliłem jednocześnie dwie wspaniałe, hałaśliwe maszyny...
wieszanie obrazu
...a w uzyskany otwór wetknąłem kołek.
wieszanie obrazu
W nowej i jednej ze starych dziurek umieściłem wkręty o dużym łebku...
wieszanie obrazu wieszanie obrazu
...które świetnie utrzymują wspomniane listewki. Jak widać, nie takie zwykłe listewki, bo ozdobione intrygującym obrazem.
wieszanie obrazu
Drugą ze starych dziurek wykorzystałem pod kwiatek.
I osiągnąłem taki oto efekt.
wieszanie obrazu
Twórcą obrazu jest malarka Jola Michalak (blog >>, facebook >>).
texte et photo par Raphaël

1 komentarz:

  1. Ja mam od tego biały cekol, czy jak to się tam nazywa (po malowaniu ścian zawsze sobie zostawiam trochę farby na domalowywanie końcówek). Acz zawsze ślad pozostaje, jeśli się ma zwykłą ścianę, a nie gładź gipsową. Tak czy siak pomysł fajny. Ten obraz trochę przypomina mi malarską twórczość mojej mamy. http://tiny.pl/ggsch http://tiny.pl/ggscq

    OdpowiedzUsuń