czwartek, 19 kwietnia 2012

Łóżko i biurko w jednym...

W związku ze zmianą miejsca zamieszkania znajoma poprosiła mnie o pomoc. Jednym z tematów owej pomocy, było dostosowanie łóżka jej syna do nowego lokum. W poprzednim mieszkaniu było ono podwieszone. W nowym natomiast, wiercenie w ścianach czy suficie nie było możliwe. Trza zatem było postawić je na nogi. Na wysokie nogi, coby pod spodem wygospodarować jeszcze nieco przestrzeni. Pracę i efekt przedstawiam poniżej:

bazowa część łóżka...
 dodatkowe dechy...
 i zacząłem...
 to był mój pomocnik...
 który dzielnie przytrzymywał...
 dokręciłem nogi...
 dodałem barierki...
 i tak dalej...


 tu już prawie gotowe...
 i nawet stać potrafi...
 przyda się blat, musiałem dostosować...
 dostawiłem drabinę...
 by można było tam włazić...
 powstał też blat biurka...
 tak wygląda całość (prawie całość)...



 w biurku potrzeba szuflad...
 były kupione gotowe, wystarczyło skręcić...
 nawet się udało...
 dopasować również (dostosowałem wysokość blatu do mebla)...
 teraz jeszcze półka...
 taka mała, trójkątna...
 i druga, na całą długość...
 i gotowe...
 nawet się udało...
texte, photo et ouvrage par Raphaël

1 komentarz: