poniedziałek, 22 października 2018

Muzeum Kolejnictwa w Warszawie...

Kolejnym po Sochaczewskim, muzeum kolei, odwiedziłem stołeczne. Zasadniczo oba chyba współpracują, bo występują pod wspólnym szyldem "Stacja Muzeum". Są zresztą bardzo do siebie podobne.
 
Zwiedzanie rozpoczęliśmy od wystawy zewnętrznej. Spotkaliśmy bardzo wiele lokomotyw i wagonów. Oczywiście ich stan jest bardzo różnoraki. Wcale mnie to nie dziwi, bo odrestaurowanie każdego taboru kosztuje fortunę.
 
 
 
 
 
Chyba najbardziej urzekły mnie "pancerniaki", bo nigdy wcześniej się z czymś takim nie spotkałem.
 
 
Wracając weszliśmy do części wewnętrznej, gdzie znajduje się imponująca liczba większych i mniejszych modeli, a także makiet. Nie zabrakło również wielu innych elementów typu zegary, czapki, tablice, czy stare bilety.
 
 
Zainteresowanym podaję adres: ul. Towarowa 3, 00-811 Warszawa, lub odsyłam do strony internetowej.
texte et photo par Raphaël

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz