środa, 28 marca 2018

Korespondencja z Komendą Stołeczną Policji, cz.3...

Będąc ostatnio u klienta wyjrzałem przez okno i co widzę? Radiowóz zaparkowany tam, gdzie nie powinien. A moja korespondencja z KSP ciągnie się jak guma od gaci...
 
Napisałem zatem kolejnego maila:

Czytam o "czynnościach", "postępowaniach wyjaśniających" itd., a ja nadal nie wiem, dlaczego policja parkuje w sposób niedozwolony. Załączam zdjęcia z kolejnym przykładem takiego postępowania. Wykonałem je w środę 18 marca 2018, o godzinie 13. Samochód zaparkowany przy ulicy Karolkowej, niedaleko komisariatu przy Żytniej. Według mojej wiedzy, w strefie zamieszkania (o czym informuje znak D-40) dozwolone jest parkowanie wyłącznie w miejscach do tego wyznaczonych.

Na zakończenie chciałbym zaznaczyć, że nie "poluję" na radiowozy. Szukam jedynie wyjaśnienia pewnych kwestii.

Odpowiedzi póki co (ponad tydzień) nie otrzymałem. No...
texte et photo par Raphaël

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz