niedziela, 22 kwietnia 2018

X Ogólnopolski Zlot Mustangów...

Kompletnie tego nie planowałem. Mimo, że była to sobota (21.04.2018) musiałem iść na chwilę do roboty. Szczęście w tym "nieszczęściu" było takie, iż Dorka poszła ze mną. Zrobiłem, co miałem i poszliśmy dalej przez miasto. Usiedliśmy niedaleko Pałacu Kultury, by się posilić, a co jakiś czas słyszeliśmy jakiś ryk silnika. Nie pozostało nic innego, jak iść i to sprawdzić.
 
To, co zobaczyłem na Placu Defilad przerosło moje oczekiwania. Z amerykańskich stajni wypuszczono tam całą masę Mustangów. Jakie tylko sobie zapragniesz, Szanowny Telewidzu. Od najstarszych, po współczesne. A wszystkie w stanie, który odbierał mi mowę. Ja osobiście wolę klasyki, ale... dla każdego coś dobrego. Piękna sprawa!
 
 
 
Reszta zdjęć na moim bukfejsie >>
texte et photo par Raphaël

1 komentarz:

  1. Świetnie są te samochody! Jestem fanem takich starych klasyków, chętnie wybrałbym się na taki zlot, żeby zobaczyć je wszystkie na żywo. Myślę, że jest to coś interesującego dla każdego fana motoryzacji.

    OdpowiedzUsuń