wtorek, 24 kwietnia 2018

Nakolanniki robocze...

Wkładki ochronne do spodni roboczych kosztują od kilkunastu do kilkudziesięciu złotych. Moje kosztowały 2 (słownie: dwa), a ich uszycie zajęło niecałe 10 minut.
Wykorzystałem ścinki jakiegoś materiału z koszulki i dwie gąbki (po złotówce za sztukę). Nie układam zawodowo płytek ani parkietów, więc nie potrzebuję profesjonalnego sprzętu. To, co sobie sfabrykowałem w zupełności spełnia moje oczekiwania i zapewnia wystarczający komfort przy sporadycznych pracach wymagających klękania.
 
 
texte, photo et ouverage par Raphaël

8 komentarzy:

  1. Świetnie napisany wpis. Czekam na wiele więcej

    OdpowiedzUsuń
  2. Z całą pewnością dbanie o właściwe przestrzeganie zasad BHP jest również zależne o d nas i jak dla mnie te sprawy są bardzo istotne. Niedawno natrafiłem na fajny wpis https://znaki-bhp.pl/odziez-robocza-w-przepisach-bhp gdzie ciekawie opisano to jak prezentuje się odzież robocza w przepisach BHP.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja dzisiaj trafiłam na https://pro-materials.pl/Buty-robocze-Caterpillar-Munising-S3-p526 i chcę zacząć zamawiać tam odzież roboczą do firmy. Oferta jest bardzo atrakcyjna. Warto sprawdzić.

    OdpowiedzUsuń
  4. Komfort pracy to klucz do sukcesu! Warto postawić na doskonałą stabilność oraz niezwodną jakością jaką oferują buty z kolcami. Sprawdźcie sami!

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny pomysł na tanie nakolanniki, ale zakup porządnych żelowych nakolanników np. https://bhpodziez.pl/produkt/nakolannik-ultimate-gel-kp40/ to zupełnie inny komfort pracy

    OdpowiedzUsuń
  6. Ostatnio odkryłam nakolanniki robocze i teraz żałuję, że nie miałam ich wcześniej! Naprawdę ułatwiają pracę w ogrodzie czy przy remontach.

    OdpowiedzUsuń